onsdag 7 maj 2008

Ordningen återställd

Sådär, är det lördag nu? Va, onsdag? En och en halv vecka senare? Aaaah, jag måste ha förlagt en vecka! Var är den? Har jag hamnat i en time warp?

Eller, tja, det blev en lite oplanerad bloggpaus. Jag har två veckor ledigt eftersom jag byter jobb och har varit strängt upptagen med att rensa köksskåp, plantera lökar, plantera om sticklingar, tvätta, träna, shoppa samt ligga på soffan med katterna. Särskilt soffliggandet har varit mycket krävande, jag har inte haft tid att blogga.

Men nu är ordningen återställd och bloggsemestern är över. Nu tar jag nya tag!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Det låter som sådant man ska göra när man har semester. Jag tänkte att du hade börjat nytt jobb och var för utmattad för nåt annat. På semestrar ska man vara strängt upptagen av att just semestra.
Allt gott!

Anna sa...

Nytt jobb börjar nästa vecka, så vi får väl se hur mycket bloggande det blir då, jag misstänker också att jag kommer att vara helt väck i huvudet varenda kväll :)

Jessica sa...

glöm inte närheten till Hötorgshallen när du börjar på det nya jobbet ;) *yup, det var elakt av mig att påminna om det ;)*. Men som sagt, klappa katter, sätta sticklingar, träna och ägna sig åt annat krävande är ju vad semestrar ska handla om.